Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

αυτο που με ξέρει...






αυτο, που δεν ξέρω
να περιγράψω σωστα...

7 σχόλια:

flash είπε...

Πόσο αγαπημένο!!!!
και τί ωραίο βίντεο...

είναι συγκλονιστικός
ο συνδυασμός και των δυο!

το έχεις ανεβασει ξανά εσύ εδώ
ή από αλλού το θυμάμαι;

είμαι σίγουρη πως το έχω ξαναδεί..
το βρηκα κάπου μέσα μου
πολύ βαθιά...

Ευχαριστώ.

Φιλί!

Ανώνυμος είπε...

δεν μπορείς με λέξεις να ονομάσεις τα πάντα

κάποιες φορές είναι πολύ φτωχές
και χάνεται το νόημά τους

κι όταν "αυτό"
δεν προσδιορίζεται με λόγια,
μόνο οι πράξεις το φανερώνουν!!!

καλό βραδάκι!! :)

AERIKO είπε...

Αυτο Ακριβώς..!!

Καλο βράδυ Καπετάνιε μου. :))

Ναύτης είπε...

καλημέρα φλασάκι μου,

ναι, το έχουμε ξαναπαίξει εδω
σε απάντηση κάποιας ερώτησης

νομίζω ήταν ποιο, ή τι
και νομίζω την είχες κάνει εσυ;

:)

είναι εξαιρετικο κομμάτι!

Ναύτης είπε...

πράξεις και συναισθήματα Λιούσκα!

καλημέρα σου!

Ναύτης είπε...

καλημέρα Αερικό μου!

ναι, αυτο
ένα απ' αυτα κι αυτο

:)

k.Mer είπε...

Δεν χρειάζεται πάντα να περιγράφουμε...
Αρκεί να αισθανόμαστε.
Καλό απόγευμα :)