Τετάρτη 2 Μαΐου 2012

κυνικον (στην έμπνευσή μου)

μη μου θυμώνεις
που είμαι τόσο κυνικος
είμαι επίγονος της μνήμης
εκδικητης όσων η απόσταση σου κρύβει
βορα στου νου σου το λιοτρίβι

μη με μαλώνεις
που σταυρώνω στο χαρτι
της απουσίας μου το κουφάρι
συντρέχει λόγος την αγάπη να σου κλέψω
και κρεμασμένη στο σταυρο να τη ζηλέψω

έλα, μη βρίζεις
και με λες νωχελικο
έχω στις σόλες μου ξυράφια
και περπατάω προσεκτικα να μη σε σκίσω
μα κι αν κοπεις θα σε ματίσω

μη μου φωνάζεις,
σε ακούω κι απο 'δω
στο πίσω μέρος του μυαλου σου
φύλακας άγγελος που ξέμεινε μαζί σου
φίλα με μιά κι αποκοιμήσου

μη μου τρομάζεις
π' αραδιάζω απειλες
είναι ανώδυνη αυτη μου η τρέλλα
εκει που κρύφτηκες θα 'ρθω να σ' ανταμώσω
κι ό,τι χρωστω, θα στο πληρώσω

κι αν είσαι μόνη
μας ενώνει το φιλι
κάποιου Ιούδα τυχοδιώχτη
που αποφάσισε να μην αυτοκτονήσει
φιλια τον κόσμο να γεμίσει




μη ρωτήσει κανεις που κολλάει αυτο το τραγούδι
απλα μου άρεσε τόσο πολυ! :)


που πήγε βόλτα και δεν λέει να γυρίσει...
μα θα την σβερκώσω την άτιμη
πού θα πάει; πάλι από τη θάλασσα θα περάσει...

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έτσι εε...;

http://www.youtube.com/watch?v=fZOlL6pPq4E&feature=related
:)

Ναύτης είπε...

τι εννοεις έτσι ε; ανώνυμε;

έχεις άποψη για το πώς;

και φυσικα συμφωνω με το τραγούδι
ακόμη κι αν συνομωτήσει το σύμπαν, που λέει κι ο λόγιος, και πάλι δεν είναι σίγουρο...

καλως ή κακως

καλησπέρα!

Ανώνυμος είπε...

egw diafonw alla ayto to xereis

kalimera ;)

Ναύτης είπε...

με τι διαφωνεις ...ανώνυμε;
με την συμπεριφορα της έμπνευσής μου
ή με το παραπάνω σχόλιο;

καλημέρα και σε σένα

Ανώνυμος είπε...

an kai mou dineis nhn aisthisi oti egw tha ta pw ki egw tha ta akousw,
tha ta kanw souma kai tha ta steilw

Ναύτης είπε...

που ξέρεις;
αν το θέλεις πολυ μπορει και να τα ακούσω κι εγω...

αν θα συμφωνήσω
είναι άλλο θέμα

καλησπέρα

Ανώνυμος είπε...

an to thelw poly????

:))

an exeis diathesi gia xioumor (kai mono tote) des ton syndesmo...

http://www.youtube.com/watch?v=poeouar1-Eg&feature=related

To thelw bebaia!!!!

Kalo soy vrady! :)

Ναύτης είπε...

πάντα έχω διάθεση για humor

αφου το θέλεις τόσο πολυ
(με Humor ή με ό,τι άλλο)
τότε δεν έχεις παρα να το κυνηγήσεις
αν αξίζει η προσπάθεια


καλημέρα σου!