Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

rock will never die!

καλημέρα
σήμερα ξύπνησα νωρις
όχι πως κοιμήθηκα και καλα
μα απ τη στιγμη που άνοιξα τα μάτια μου
ήξερα τι μουσικη θα ακούσουμε...

τέσσερα μοναδικά κομμάτια λοιπον
απ τη μεγάλη σχολη του κλασσικου rock.
προσωπικά κι εκτος ελαχίστων εξαιρέσεων
του μόνου πραγματικου rock.

αφιερωμένα σε όλους
και ειδικα στο δελφίνι εδώ στ αριστερα μας...


1. ένα από τα αγαπημένα μου και λιγότερο γνωστα ροκ κομμάτια (όπως και το συγκεκριμένο συγκρότημα). Το live clip που ήθελα να ανεβάσω δεν είχε καλο ήχο.
απολαύστε το




2. για πολλους ο μεγαλύτερος βιρτουόζος της ηλεκτρικης (μαζι με το Jimmy)
σ'ένα Live πολυ γνωστο κομμάτι του...




3. εντάξει, παράξενο είδος γυναίκας... αλλα αυτο το γκρουπ,
μόνο παράξενο δεν ήταν... βαθύ μωβ...




4. τελευταίο σ'αυτη τη σειρα, μια πρόσφατη εκτέλεση ενος κλασσικου
κυρία στα μαύρα, απ τους αειθαλεις Uriah Heep.





και έπεται συνέχεια...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ναύτη μου σ΄ευχαριστώ. ΟΛΕΣ οι μουσικές επιλογές σου μου ταιριάζουν. Συχνά συμπίπτουν και με τη διάθεσή μου. Αλλά οι ροκιές οι τελευταίες ήταν το αποκορύφωμα. Σ΄ευχαριστώ πολύ!