Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

τραγούδα μου....



Μουσική/Music: Γιώργος Παπαποστόλου
Στίχοι/Lyrics: Γιώργος Παρώδης
Εκτέλεση: Μπλε

Επτά οι νάνοι κι εγώ στον πάγκο
να παριστάνω τον σαλτιμπάγκο
Μαύρη Χιονάτη αλλού κοιτάζει
το παραμύθι έχει αλλάξει

Στρίβω πιο πέρα να βρω Αλίκη
άδεια η χώρα, το θαύμα λείπει
Τα γουρουνάκια γίναν γουρούνια
κι αντί για τρια είναι μιλούνια

Μια φορά κι έναν καιρό
ήμουν ελπίδα για τον κόσμο
τώρα μόνη κολυμπώ
Μια φορά κι έναν καιρό
τα παραμύθια μου αντέχαν
τώρα δεν αντέχω εγώ

Καλά που είσαι κι εσύ
να μ'αγαπάς πιο πολύ
και να μου λες δυο καινούργια παραμύθια
Καλά που είσαι κι εσύ
να μ'αγαπάς πιο πολύ
και που και που να μου κρύβεις την αλήθεια

Μια φορά κι έναν καιρό

Η Σταχτοπούτα φοράει escada
και για το πόδι δυο-τρια prada
Σκουφίτσα πέτα το κόκκινό σου
ο λύκος είναι μες στο μυαλό σου

Τα πήγα πίσω τα όνειρά μου
ήταν μεγάλα για την καρδιά μου
Κι αν ρίξεις κλότσο δεν θα γυρίσει
το παραμύθι έχει πια σβήσει

Ποτέ ξανά, ποτέ εδώ
Ποτέ γι'αυτούς που αντιπαθώ




. μονάχα εσυ ξέρεις πώς
στα παραμύθια
.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=MErc9Ww4Tik

για παραμύθια και συναφή αριστουργήματα...

ΜΡΡ

Wicca είπε...

Σβηνουν οι συγκινησεις, Ναυτη; ακομη κι αν σβησει το παραμυθι;

flash είπε...

Καλησπέρα! :)
το άκουσα το πρωί το τραγουδάκι..
όμως πολύ πολύ πρωί!
ξύπνησα από εφιάλτη σήμερα.. μετά από πάρα πολλούς μήνες που είχα να δω (ναι τους μετράω :p)
και δεν ξανακοιμήθηκα, έκανα καφέ και έκατσα στο pc..
και που λες μου έμεινε ως πολύ θλιμένο αυτό το τραγούδι.. δεν νομίζω κιόλας να το παρεξήγησα :p
κι αν το έκανα, δικαιολογούμαι, ε; :)
πάντως το άκουσα πολλές φορές γιατί με βοηθούσε... με έλυνε..
όμως πολύ όμορφη μελωδία.. από αυτές που κανονικά με ανεβάζουνε!
καλό Σαββατόβραδο!

Ναύτης είπε...

καλημέρα σας,

Γουίκα,
πυρογραφίες στο μυαλο
δεν σβύνουν...

Miss Pink Panther...

όπως πάντα, εύστοχη...

Φλασάκι μου,

να το ξανακούσεις.
με άλλη διάθεση