Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010

αφιέρωμα στο "ταξίδι" #1

χμ, οσμίστηκε αφιέρωμα το flashάκι και δεν κρατιέται...
ας ξεκινήσουμε με δυό δικά μου κι ένα απ το Φλασάκι

πάμε...



από την υπέροχη ταινία του Αγγελόπουλου...
μουσικη απ την εξ ίσου υπέροχη Ελένη


εδω μπαίνει η flash
προτιμω Θηβαίο - Νταλάρα
μα δεν της το χαλάω...






κι ένα τελευταίο απ τον Κραουνάκη
συναρπαστικη ερμηνεία ενος ποιητη παρεξηγημένου...






εντάξει αρχίσαμε λίγο μελαγχολικα
φταίει κι ο καιρος
κι η διάθεσή μου
αλλα δε θα νικήσει η ρουφιάνα η μελαγχολία
έχω κερδίσει και πιο δύσκολες μάχες...

7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Φτιάχνει και υπέροχες ταινίες ο Αγγελόπουλος και δεν το ήξερα; Πριν χρόνια έκατσα να δω μια και με έπιασε μια βαριεστημάρα και μια κατάθλιψη που στο μισάωρο τσαφ και τέλος. Από τότε με το που ακουω το όνομα πέρνω δρόμο.
Τώρα νυστάζω και δεν βάζω να ακούσω τίποτα μην και ξυπνήσω και με πάρει το ξημερωμα.
Άμα σου βγάλει το πρόγραμμα τίποτα σε Βέγγο θα το δω ευχαρίστως!!!
(αύριο)
Σε καληνυχτίζω με όνειρα ροζ σαν τη γούνα μου! :)

ΜΡΡ

Ναύτης είπε...

αγαπητη MPP,
προσέξτε μην καει η ροζ γούνα σας...

Βέγγο το πρωι,
απόψε αυτοσχεδιάζουμε...

καλο ξημέρωμα!

:))

Ανώνυμος είπε...

Πήγε απόγευμα και Βεγγο δεν βλέπω, μαλλον θα βαλω ντι βι ντι ως φαίνεται

όσο για τη γούνα μου, δεν κινδυνεύει πια, είναι σε καλά και δοκιμασμένα χέρια αφημένη:)

ΜΡΡ

Ναύτης είπε...

είστε ανυπόμονη Miss...
αφου δεν κινδυνεύει η γούνα σου πάλι καλα!

α, και μην ξαναευχηθεις ροζ όνειρα!
ροζ ήτανε!

:)

καλησπέρα

υ.γ. ο Βέγγος έρχεται...

Ανώνυμος είπε...

Έρχεται; :) έλα περιμένω!

Πιάνουν οι ευχές μου δηλαδή;
Καλά, τότε, να μην ξαναευχηθώ ροζ, τι χρωμα είπατε πως τα προτιμάτε :)))))

Καλησπέρα!

ΜΡΡ

Ναύτης είπε...

μα εντελώς ροζ όμως!
ίσως και λίγο κόκκινα της φωτιας!

:)

Ανώνυμος είπε...

ουάου! ας μην ρωτήσω άλλα καλυτερα :)

μέχρι να έρθει ο Βέγγος, σου αφήνω αυτό εδώ, για να μας ανοίξει η όρεξη, αν και μάλλον καλή την βλέπω:)

http://www.youtube.com/watch?v=efl4-dzZ0Kw&feature=related

ΜΡΡ