Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

όταν...



Στίχοι:Ορφέας Περίδης( βασισμένο στο ποίημα
του Τίτου Πατρίκιου)
Μουσική -Πρώτη εκτέλεση: Ορφέας Περίδης


Θα με δεις στα πέρατα του κόσμου
αν μου πεις κοντά σου πως με θες
στο γκρεμό νερά θα σταματήσω
ν' ακουστεί ό,τι πεις εσύ.

Τα βουνά, αν θέλεις, θα κινήσω
να με δεις μπροστά σου να βρεθώ
αν χαθείς, γη κι ουρανό θα ψάξω
θα 'μαι εκεί μονάχα αν το θες.

Όταν σε ζητάω σε χάνω
ό,τι διεκδικώ, 'κείνο που διψάω, που θέλω,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.

Αν βρεθείς μες στη φωτιά της μάχης
θα με δεις σύμμαχο αν το θες
θα 'μαι εδώ τα λάθη μας ν' αντέχω
αν μου πεις το θες κι εσύ.

Θα με δεις στα πέρατα του κόσμου
αν μου πεις κοντά σου πως με θες
αν χαθείς, γη κι ουρανό θα ψάξω
θα 'μαι εκεί μονάχα αν το θες.

Μα όταν σε ζητάω σε χάνω
ό,τι διεκδικώ, 'κείνο που διψάω, που θέλω,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
η πιο βαθειά αγάπη που υπάρχει,
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.





OTAN KOΠΑΖΕΙ Ο ΘΟΡΥΒΟΣ
Για το ψωμί το δίκιο την αλήθεια,
ίσως και να μη φτάνει μια ζωή.
Μα τη ζωή μου την ένιωσα ζωή
μες στον αγώνα, αδέλφια.
Και για να μάθω να μιλώ,
όταν ο τρόμος τα στόματα βουβαίνει
Να μάθω να ανορθώνομαι,
όταν θεριεύει ο θάνατος
Για να μπορώ τα ίδια
τα λάθη μας να αντέχω
πόσες αδυναμίες
έπρεπε να κατανικήσω,
με πόσες πρέπει
κάθε στιγμή να αντιπαλεύω.
Όμως μονάχα τούτη την αδυναμία,
συγχωρήστε μου,
όταν κοπάζει ο θόρυβος
και μένω μοναχός με ένα μου
αγαπημένο πρόσωπο
για την αγάπη του
που ολόκληρος διψάω
δεν μπορώ ν' αγωνιστώ.
Αν την επιδιώξω τη χάνω.
Αν τη διεκδικήσω τη σκοτώνω.
Αδέλφια μου συγχωρήστε με,
μα η αγάπη που πιο βαθιά γυρεύω,
πρέπει να μου δοθεί μονάχη.



.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Mμμμμμμμμμμμμμ

Καλημέρα Ναύτη

ΜΡΡ

frizArta είπε...

Καλημέρα κι από μέσα στο μπλε του ονείρου σου.

Ναύτης είπε...

καλημέρα Miss Pink,

καλημέρα Μαύρη Ντάλια,

να είστε καλα!