Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011


11 σχόλια:

Mak. είπε...

likeee.

Ναύτης είπε...

παρομοίως
:)

nina είπε...

Ξέρεις ποιες βλέπω να είναι οι λέξεις κλειδια εδώ; "κάποιοι άλλοι θα παλεύουν με τη σκόνη"
Γι' αυτό ας ζήσουμε.
Πριν λίγο καιρό χάθηκε εντελώς απρόσμενα κάποιος γνωστός. Δικτυακός γνωστός. Είχα μέρες να τον επισκεφθώ και όταν πήγα είδα τι είχε συμβεί.
Ενας άνθρωπος που έβρισκα αξιοθαύμαστο το πνεύμα, το χιούμορ τον σαρκασμό του, το θάρρος του.

Αυτό με ταρακούνησε.

Σε ένα όνειρο ζούμε, ας το ζήσουμε όμορφα, δεν θα διαρκέσει τόσο πολύ όσο μπορεί να νομίζουμε.

Καλό Σ/Κ.

Wicca είπε...

Φυλακίζεται ο άνεμος; Ανάσα είσαι και δε χωράς πουθενά.

flash είπε...

καλημέρα ναυτάκι μου :)

άσχετο αλλά..μου αρέσει πολύ το κεραυνός κι αστραπή της εβδομάδας..
μου άρεσε και η σειρά, την έβλεπες εσύ;

και φυσικά με ζαλίζει -δικαιωματικά- η καινούρια ζάλη!!

εύχομαι να είσαι καλά..

φιλια πολλά!

Ναύτης είπε...

τι παράξενο...
μη γελάσετε
όταν ανέβασα το τραγούδι, ούτε καν πρόσεξα το πόσο ταιριάζει με το προηγούμενο γραφτο...
υποσυνείδητο μάλλον

καλημέρα!

Ναύτης είπε...

Νίνα,
καλημέρα
ο χρόνος πώς μετριέται;
το όνειρο; πως το ζεις;
τσιμπιέσαι καμμια φορα
για να νιώσεις ζωντανος
ή ρωτας τον άλλον
-είσαι καλα;
κι είναι σα να περιμένεις να σε ρωτήσει κι εκείνος με τη σειρα του...

για πολυ καιρο, έψαχνα την ουσία σε λάθος πράγματα
τυχαία την ανακάλυψα σε λεπτομέρειες και σε απλες μικρες καθημερινότητες
σε ταξίδια
σε φιλια
σε χαμόγελα
σ'ένα άγγιγμα κάτω απ το τραπέζι

θα ήθελα να ζήσω τ'όνειρο
μα πιο πολυ
θελω να ξαναβρω αυτες τις στιγμες

δεν έχω άλλο τρόπο να μετρήσω το χρόνο...

καλημέρα!

Ναύτης είπε...

καλημέρα Γουίκα,

μόλις μου έδωσες την επόμενη ανάρτηση...

Ναύτης είπε...

καλημέρα Φλασάκι,

αδαής από τηλεοπτικα...
δεν ξέρω για ποια σειρα μιλας :)

το τραγούδι όμως το αγαπάω
καθόλου άσχετο...

:)

flash είπε...

αδαής από τηλεοπτικά δηλώνω επίσης :)
αλλά πιο αδαή δεν θα βρεις όσο και να ψάξεις λέμε!!! :)))
η συγκεκριμένη σειρά είναι χρόνια που παιζόταν..

έτσι ξαφνικά λεγόταν,
αυτό είναι ένα ακόμα καταπληκτικό τραγούδι, το αγαπημένο μου από Θαλασσινό..

http://www.youtube.com/watch?v=jqXoPgJORtU&feature=related

φιλιά πολλά ναυτάκι μου!

Ναύτης είπε...

καλημέρα φλασάκι,

όμορφο το τραγούδι
:)