Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

κυριακη πρωι, καλημέρα












.

4 σχόλια:

nina είπε...

Φίλτατε θα διαφωνήσω, καθώς δεν βολεύομαι με ηττοπαθή συνθηματάκια τύπου αγγέλακα. Κακά τα ψέματα, όπως λένε οι abba the winner takes it all… http://www.youtube.com/watch?v=0sryOCnuj7c

Νύχτωσε. Καληνύχτα

Ναύτης είπε...

αγαπητη Νίνα,

ο καθεις με τις απόψεις του φυσικα
μόνο κάτι να διευκρινήσω
δεν αναρτω "συνθηματάκια"
τα τραγούδια όπως και οι αναρτήσεις μου έχουν να κάνουν με κάτι που μου αρέσει, με κάτι που νιώθω, με κάτι που μου τράβηξε το ενδιαφέρον ή ακόμη ακόμη και γιατι έτσι μπορει να θέλω να προκαλέσω και κάτι...
δεν εκφράζουν τα πάντα προσωπικες αντιλήψεις και κοσμοθεωρίες
αλλα αυτο σίγουρα το ξέρεις

καλα κάνεις όμως και δεν βολεύεσαι
προσωπικα δεν βολεύομαι με τίποτε!

:)

την καλησπέρα μου!

υ.γ. νύχτωσε ε; η ώρα μου... :)

flash είπε...

Νίνα μου, μάλλον ειρωνικά συνθηματολογεί ο Αγγελάκας..
και οι ΑBBA μια πονεμένη ειρωνία την βγάζουν (μου αρέσει πολύ το τραγουδάκι, παρεπιμπτόντως :)
εγώ νομίζω πως στις σχέσεις δεν υπάρχουν νικητές και χαμένοι..
και οι ήττες και οι νίκες τελικά μοιράζονται στα δυο..
όταν κρατούν μοιράζεται η νίκη
όταν όχι.. άστα βράστα..!
τί σημασία έχει;
την καλημέρα μου και στους δυο!! :)

flash είπε...

Η Σιωπή πολυαγαπημένη!!..χμμ

όταν κάποτε κοιμόμουν με το κασετόφωνο στο προσκέφαλο, ή με το γουώκμαν στ' αυτιά, το έβαζα να παίζει ξανά και ξανά, ώσπου με έπαιρνε ο ύπνος..

πιθανότατα λανθασμένη επιλογή νανουρίσματος.. :)))