Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

το τραγούδι μου


6 σχόλια:

Mak. είπε...

με πηγες μηνες πισω :)

Ναύτης είπε...

ελπίζω να πήγες κάπου όμορφα...

:)

flash είπε...

Καλημέρα!

πολύ ωραίο το τραγουδάκι!!
πανέμορφο και το βιντεάκι!

αλλά πολύ το μελετάς ε;)
που θες να πας;
βγάλε πορεία ναυτάκι,
καλή η αύρα αλλά και τον ήλιο τον πεθυμάς όταν πάρεις μεγάλη δόση :)
να γίνεσαι αύρα στο καλοκαίρι
και στο χειμώνα να γίνεσαι αχτίδα!
τι λές;) και σένα θα σ'αρέσει!!!

:)))

Ναύτης είπε...

καλημέρα,

δεν έχω καταλάβει ακριβως τι θέλεις να πεις...
ίσως είναι κι απ το βραδυνο ξενύχτι
αλλα δεν μελετάω κάτι
αυτο είναι πραγματικα το τραγούδι μου από τότε που πρωτοβγήκε

εγω είμ'αέρας που περνα...
μπορω ν'αλλάξω εποχες
αλλα όχι στοιχείο

καλημέρα φλασάκι μου!

flash είπε...

:))
ναυτάκι, ξύπνησα το πρωί, άνοιξα τα παράθυρα και με πήρε και με σήκωσε!!!
φυσάει πολύ εδώ πέρα και κάνει κρύο.. γλυκό κρύο..
το θέμα είναι οτι μόλις μπήκα από μια μικρή βόλτα στη γειτονιά και θέλω πάλι να ξεπορτίσω :p
δεν μπορώ όμως γιατί περιμένω κόσμο στο σπίτι.. δεν θα μπορώ πριν το απόγευμα που θα αρχίζει να νυχτώνει.. και είναι τέλεια έτσι που φυσάει, αυτό το φως της σημερινής μέρας.. ο συνδυασμός τους :)
τίποτα δεν ήθελα να πω, να σε πειράξω λίγο, που -λόγω στοιχείου, δεν φταις :p- όλο να φύγεις έχεις στο νου σου :)))
αν και.. να σου πω αέρα! :) θα είσαι εδώ το καλοκάιρι.. αυτό δεν είπες;)
φιλάκια..
τα λέμε!

flash είπε...

χαρισμένο..
μοιρασμένο ;)

http://www.youtube.com/watch?v=HDkrBWzatdA&feature=player_embedded

:)