Κυριακή 5 Ιουνίου 2011

κι άλλο καλοκαίρι...










7 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Φόρτωσε τον ΜΗΝΑ μου με ΟΣΑ καλοκαίρια λαχταρά η Ανάγκη σου...

Αντεχω να σηκώσω το Βαρος της Παιδικής ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΛΩΝ των καλοκαιριών .....

και θα είμαι παντα ΕΚΕΙ στην Ωρα μου
να μετρώ τη Θερμοκρασία της Θαλασσας

τη θερμοκρασία του πυρετού μας

τη θερμοκρασία της ΖΩΗΣ υπό τη ΣΚΙΑ του ΕΡΩΤΑ..

{τι λεω γαμωτοοοοοοοοοο... χα χα χα... Ωραιο ε????}

ΦΙΛΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

flash είπε...

δελφινάκι το επιμορφωτικόν! :))
κανένα δεν ήξερα.. δηλαδή τα πρώτα κάποτε τα έχω ξανακούσει.. το δεύτερο μου άρεσε, έχει και ωραίο βίντεο!
αλλά του Παπακωνσταντίνου αχαχαχαχα.. δεν είχα ιδέα!!!
πολύ γέλιο έκανα εχθές που το άκουσα :)
τώρα πρέπει να φύγω..
τα ξαναλέμε :)))

Καλημέρα!!!

Ναύτης είπε...

πωπωωωω...
τι έγραψε πάλι η ποιήτρια...

:)))

πολυ χαίρομαι που σε διαβάζω έτσι χαρούμενη, Δευτέρα πρωι και η θερμοκρασία έξω ανεβαίνει

φιλι παρόμοιο!

Ναύτης είπε...

Φλασάκι,
έτσι είναι το δελφίνι
ταξιδεύει και βρίσκει...

καλημέρα και καλη δουλεια!

ΚΑ-ΤΕ-ΡΙ-ΝΑ!!! είπε...

ΝΑΥΤΑΚΙ, ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΔΡΟΣΕΡΟ ΜΠΛΟΚΑΚΙ! ΣΤΕΛΝΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΑ ΦΙΛΙΑ!!!!! :)ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑΚΙ!

Ναύτης είπε...

να'σαι καλα όνειρο

καλημέρα σου!

Unknown είπε...

καλοκαιρινή καλημέρα