Τρίτη 28 Σεπτεμβρίου 2010

αφιέρωμα στο νέο κύμα #2

Θα έλεγε κανείς πως θα έπρεπε να απαντήσω με κάτι τέτοιο,θα ήταν δίκαιο και ταιριαστό, καθόλου καλοκαίρια βλέπεις... (Ανώνυμη Χ')



ταιριαστο είναι, για λόγους που δεν θα μπορουσες, ίσως, να ξέρεις,
δίκαιο; ίσως...


επειδή όμως εμένα μου αρέσουν τα καλοκαίρια θα σου αφήσω και αυτό
(Ανώνυμη Χ')





δεν είναι που δεν μου αρέσουν τα καλοκαίρια...
είναι που με ξέχασαν
κι αν μπορεις να διώξεις σύννεφα, τυχερος όποιος σ'έχει κοντα του


η συνέχεια (απάντηση) εντος ολίγου 

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τυχερός είναι εκείνος που έχει πραγματικά κοντά του εκείνον το ενα για τον οποίο μόνο μπορεί να διώχνει τα σύννεφα...αυτήν την τύχη να μου ευχηθείς...
αν το κάνεις,
το πιο δυνατό μου φύσημα στα σύννεφα σου!
:)

Ναύτης είπε...

στην εύχομαι από καρδιας

μακάρι να μπορούσες να τα διώξεις έτσι απλα...
μακάρι...

:)


ας πάμε πιο κάτω λοιπον

Ανώνυμος είπε...

Έτσι απλά γίνονται αυτά τα πράγματα...
μερικές φορές

Ας προχωρήσουμε...
Καλή συνέχεια στη μέρα!

:)



Χ'

Ναύτης είπε...

καλη ας είναι

Ναύτης είπε...

να συμπληρώσω μονάχα πως επιμένω ότι δεν είναι τόσο απλη η κατάσταση...
θά'θελα μα δεν είναι...

κανείς δεν μπορει να με βγάλει απ τη συννεφια αυτη τη στιγμη
μονάχος μου θα βγω
όπως έβγαινα πάντα...

ένστικτο προσανατολισμου βλέπεις...
ναύτης και εξερευνητης σε ζούγκλες θαλασσινες και στεριανες...

σ'ευχαριστω πάντως

:)